vrijdag 21 augustus 2015

we love ..............spons

spons spons spons ....het is op slag retro :))
deze week werden er hier 2 gemaakt, met twee kleurencombi's die direct ook retrominded zijn
geel en een soort van blauw
het eerste werd een hemdje voor miro en het tweede werd een raglanspecial voor othon

ik kreeg een leuk ideeke in mijn hoofd om eens een patroon te verknippen
eerst uitgetekend op papier en mogelijk leuke combinaties ingekleurd :)) had eens nood aan even ontsnappen van drukke vakantiekids :))
dan begon het knippen in de stof maar daar ging het fout
ik verknipte meer de helft (zoals je dat hebt bij patronen met stofvouwkanten)
dus we knippen, plooien op en en zien plots een driehoek :(((((((((((((( janken stond me nabij maar ik dacht we geven het een kans en oefffff want het is nu echt een piece unique zoals de vele retromerken nog niet gemaakt hebben of ze zouden hem heeeeeeeeeeeeeeel duur verkopen :))
het doet me nu echt aan een retrokoerstrui'ke denken
de jongens waren trouwens toch in de ban van speelgoedcoureurkes op vakantie dus ......ideaal
voila, ziehier het resultaat van een verkeerd knipsel :))
 nog geen tijd of goesting gehad om eens uit te strijken, dat volgt nog :)), dit is de voorkant
 achterzijde

koersen maar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten