woensdag 26 maart 2014

ziet er iemand ergens geen sterretjes :))

tricothemdjes, i love it
er zullen er nog veel volgen hoor, ze zijn net iets gekleder dan een gewone t -shirt maar even soepel en speels
deze stenzotricot en je hebt hem ook in katoen is blijkbaar heel geliefd, de rollen waren vrijwel steeds op als ik online kwam maar dankzij liesbeth van de stoffenkamer kreeg ik ze toch te pakken
ondertussen heb ik ze ook in groentinten gevonden
en ook nog in katoen, dat zal een theo'tje worden voor othon
ik heb wel de vlieselineband te smal geknipt waardoor de kamsnaps er eigenlijk niet inzitten
maar goed, hopelijk is het ruim genoeg om de knopen niet echt nodig te hebben
willen stikken en de griep is niet zo een goeie combinatie :((
maar verder vind ik het wel geslaagd


2 opmerkingen:

  1. oh, leuk stofje! Ik zal ook eens in Liesbeth haar oogjes moeten gaan kijken precies :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hihihi ik vrees dat de rol al terug op zal zijn maar ge weet nooit he :)) succes

    BeantwoordenVerwijderen