vrijdag 21 maart 2014

en de cowboy rijdt , de cowboy rijdt , de cowboy rijdt te .....voorlopig op een step :))

miro koos in een oogopslag dit stofje
othon was er ook fan van maar bij het zien van de politiestof koos hij ervoor om zijn verantwoordelijkheid op te nemen en de boeven te vangen en zijn politietrui zou hem daarbij wel helpen
dus gans de familie tevreden
aangezien miro zijn kleerkast qua truien en hemden wat kleiner is dan die van othon ging ik met het zijne als eerste aan de slag
ik ben volledig in de ban van hemdjes en tricothemdjes zijn ook gewoon heel zalig
ik gebruik het gingerbreadhemd maar dan een maat smaller, ga er de volgende keer misschien nog ene maat afdoen en verleng dan alles wat
want in tricot valt alles ruimer he
voila, na een heel vermoeiende week met zieken, ziekhuisbezoekjes, en veel te korte nachten of beter slapeloze nachten werd er een week niet genaaid
vanavond haalde ik mijn schade in(let wel het stofje was reeds geknipt en de vlieseline hing er al aan!!!
op naar de zomer!!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten