zondag 6 oktober 2013

bolletjes, bolletjes bolletjes

voila, ik had het mezelf beloofd
nog eens iets voor mezelf, ik ben duidleijk een beetje in herfststemming, na de paddestoelentrui van vorige week ging ik nu aan de slag met een heel mooi prijselijk tricotje,   petrolblauw met een soort van  heel kleine pauwogen of hoe zeggen ze dat....(de ogen zijn wit, roze, petrolblauw, paars)
de tricot kwam van de stoffenkamer en dat voor maar 12 euro de meter
de kraag froetselde ik wat samen en stak er twee heel mooie gele bloemenknopen in, die verder geen functie hebben maar "het oog" wil ook wat
de hals zette ik een bias aan en stikte die er gewoon rond omdat het een klein kantje heeft en het past er wel mooi bij :))
meer moet dat niet zijn, een paar laarzen onder en een giletje erop of een truitje eronder maar meestal heb ik in mijn klas geen kou :))
ben heel tevreden van mijn toch nog gekregen naaitijd in het weekend(al was het soms tss soep, ruzies van the boys en patatten door)
                                            
                                              ik maakte er ook een bijpassend ceintuur bij :))
                                          de knopen fotograferen is duidelijk niet zo goed gelukt

                                             en nog even een aanpicture van othon met zijn debardeurke :))

6 opmerkingen:

  1. Heel mooi gemaakt...
    Dat zou ik nu ook eens voor mij willen maken!! Zo schoon!!
    Heb je daar toevallig een patroontje van ;-)?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. echt mijn stijl!
    Mag ik vragen waar het patroon vandaan komt?
    Gr!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. is een gekregen patroon uit een oudere burda maar heb geen gegevens, heb het nagetekend, zal keer navragen

    BeantwoordenVerwijderen