zaterdag 14 september 2013

herfst herfst herfst ....vraagt om een appelhemd

veel te vroeg is het herfstweer(en herfstweer kan aangenaam zijn maar dit is zo typisch een week in november he)
 na een bijzonder lange winter heb ik de indruk dat we weer heel vlug zullen binnen moeten doorbrengen, ik had zo gehoopt op nog een weekje of 5-6 mooi weer
geen hittegolf, gewoon zo een 20 graden en een zonnetje maar helaas
ons landje .....is daar niet voor gekend
tijd om nog eens even te naaien, zondagavond knipte ik de stukjes, in de hoop even tijd te vinden.....wat ijdele hoop was en donderdagavond had ik even nood aan een uurtje naaien, ik koos het gingerbreadhemdje en dat zit snel in elkaar
ik koos een typisch herfststofje, het hemdje is nog met korte mouwen omdat ik dus op een betere start had gerekend maar met een knalrood sweaterke onder kan het de winter mee

stofje uit de stoffenkamer (dacht ik ) maar al even geleden

Geen opmerkingen:

Een reactie posten