zaterdag 21 september 2013

gingerbreads aan de lopende band

hohoho, wat is het een zalig patroon
het gingerbreadhemd uit homemade mini couture
na een dik jaren apple's maken met de nodige frustraties over de kraag ben ik heel blij dat ik het gingerbread uitprobeerde
de kraag is echt easyyyyy vergeleken bij het applehemd
ik mis nog een beetje zo de extra'tjes zoals paspel achteraan of zo maar daar ga ik me eens op toeleggen in de herfstvakantie  :))
ben blij dat ik deze week twee hemdjes kon knippen en maken, u ziet het gaat dus echt snel dat hemd want op maandag ben ik niet aan te spreken na schooltijd, op dinsdag iedere avond vergadering dus nadien ook nog amper aan te spreken, de woensdag dient om mijn huishouden iets of wat recht te trekken en vanaf donderdag haal ik dan de machine uit :))) en dat ontspant me echt zodat ik vrijdag in schoonheid en goedgezindheid kan thuiskomen   :)))
de eerste gingerbread voor miro maakte ik in aapjesstof(want hij heeft deze week genoeg de aap uitgehangen op school) en de tweede , ziet u hier is het wasabistofje van petit pan
beiden uit de stoffenkamer
voila, nu volt eens een herfstspul voor mezelve :))

1 opmerking: