zaterdag 28 september 2013

een sjaaltje maakt het soms af .....

ik geef toe, ik ben een warm type dat kunnen mijn collega's beamen, steeds zonder kousen de winter door, vaak in korte mouwen en bij echte winter in driekwart mouwen
en dan zie ik vaak sjaaltjes passeren en dan denk ik "mijn god" dat is nu toch absoluut geen sjaaltjesweer
maar een sjaaltje maakt het soms zo af he, vandaar dat ik mijn inspiratie opdeed bij de blog van paspelpoezen
ik had nog net twee goeie lappen van petit pan liggen en een pomponnekeslint in het juiste kleur
het was een beetje een gepruts maar het ziet er wijs uit
na de pasbeurt deed ik het even uit want nu is het echt geen sjaaltjesweer he :))
zelfs manlief keek van "amai jij en een sjaal"

2 opmerkingen:

  1. Awel....ge moogt da nog doen, sjaaltjes maken!
    Sjaaltjes-weer of geen sjaaltjes weer. Super!

    Thierry

    BeantwoordenVerwijderen