zaterdag 10 augustus 2013

twee dagen naar leuven!!!

sinds vorig jaar maken manlief en ik eens twee dagen tijd voor onszelve :))
dit jaar kozen we voor LEUVEN...en een schot in de roos...hotel begijnhof
een kleiner hotel met een heel mooie tuin
na vorig jaar kiezen we enkel nog voor hotels met een tuin, dat was een goede keuze
Leuven heeft ontzettend veel winkelstraten en gelukkig hadden we de fiets mee, praktischer en ook een beetje goedkoper, je stapt niet zo vlug overal binnen hahah
toch kwamen we met een mooie buit thuis
verder genoten we vooral van eten en drinken in de mooie tuin en eens ene gezellig babbelke onder ons twee
voila, dit jaar hebben we het alweer gehad en met dank aan oma en opa die de zorg van de rakkers op zich namen :))
er lag trouwens een leuk pakje te wachten van de postbode :))



ontdekten na 5 minuten fietsen "habiba" een heel leuk winkeltje, leuk speelgoed, zelfgemaakte kleertjes denk ik, leuke boekjes en leuke stofjes :)), omdat we al vrij zwaar geladen waren hield ik me in en kocht een paars met witte bollentricot en de gekende tulpjes!! ik nam me voor om op zaterdag eens rustig te gaan snuffelen en wat bleek...de winkel was nog niet open terwijl dat eigenlijk moest dus jammer....maar misschien goed voor de euro's

standaard boekhandel heeft een paar heel interessante boeken ivm naaien en patroontekenen, ik hield me keurig in en bracht de dikke bijbel mee, het kinderkledij boek komt van veritas en heeft enkele leuke dingen voor jongens


aan d etelefoon zei miro me : er is een doosje toegekomen voor jou, het ligt op je naaitafel :))) en inderdaad hij had er goed zorg voor gedragen: nu ben ik volledig in de ban van die leuke satijnlintjes, je vind ze nog niet overal maar bij stoere jongensstoffen hebben ze wel een paar hele leuke ....



Geen opmerkingen:

Een reactie posten