zaterdag 3 augustus 2013

t shirt met enveloppehals en de eerste PIM is een feit

deze week bestelde ik het patroon PIM , u weet wel, de leuke en stap voor stap patronen van de maakster van zonen 09
ook al zei ik begin deze week enkel nog herfst -en winterspullen naaien, toch kon ik het niet laten en wees eerlijk met de zomer van 2013 kan je geen korte broeken genoeg hebben he....ik dacht het al :))
ik nam rode dikke tricot omdat ik niet wou sukkelen met dunne tricot,ik nam twee kleuren tricot voor de zakjes, mss had dunnere basistricot i.p.v. dikkere tricot beter geweest want op de plaatsen waar alles samenkomt is het een serieus pakje, maar de bernina en de 90 stretchnaald deden dat perfect
enkel bij het omzomen deed ik gewoon naar binnen omleggen anders zou het veel te dik worden
ik moest effe zoeken bij de boordband want daar ben ik geen krak in en ik zoek het dan altijd veeeeeeeeel te ver
maar eind goed al goed, zoonlief paste ze perfect maar wou geen fotoshoot
vandaar de kofferbakfotoshoot  maar he
de t-shirt met enveloppehals kwam van de blog van http://dedroomfabriek.blogspot.be/
die 30 cm boordband mocht bij mij wel wat minder want het blubbert een beetje, ik zal het eens warm strijken en hopelijk dan beter
voor de rest super patroon en uitleg :))
verder recupereer ik nu van een allergische reactie (zat vlijtig buiten te naaien en werd gestoken door een beestje)
nu ben ik vrij allergisch aan wespensteken(de huid dan toch, ik ga er niet dood van)
en ja sinds gisteren begon de roodheid en de zwelling
vandaag een enorme bil en cortisonenzalfje
dus naaien met ene fris dekentje onder mijn billen is zalig, de stoel zorgt enkel voor irritatie
ge ziet zou beter binnen blijven he, want ieder jaar heb ik prijs
maar mijn drie jongens verzorgen mijn billeke maar al te graag hahaha



Geen opmerkingen:

Een reactie posten