zondag 15 oktober 2017

rokje in bandwerk op komst

vorige week werd ik verliefd op het la maison victor patroon "kirsty"
een kokerrok in tricot ::)) zalig want zo een spannend rok in katoen daar kan ik niet veel mee aanvangen als kleuterjuf
en ook geen gedoe qua ritsen enzo....
dus op een uurtje (en dat is al veel) is hij klaar
deze tricot rekt iets minder dan verwacht maar hij past :)) oef
nu effen basic- truitjes kopen voor op deze rokken want die heb ik niet :))
in de hema vond ik er een paar maar kocht ze dan te groot tsju he ....gelukkig maar 5 eurokes :)) dus ik zal ze zelf wat bijknippen onderaan en eens lekker warm wassen en drogen ...dat kan ook al eens helpen :)
 deze leuke stof komt uit " de stoffenknop" te Merelbeke


5 opmerkingen:

  1. heel mooi!!! Ik ben ook fan het patroontje hoor, maar ook van jouw stofje, is dat van Swafing?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Denk van wel...hadden nog soort rood ook en blauw denk ik...

      Verwijderen
    2. Denk van wel...hadden nog soort rood ook en blauw denk ik...

      Verwijderen
  2. Die ziet er leuk uit. Die wil ik zelf ook wel eens proberen ...

    BeantwoordenVerwijderen