zaterdag 7 oktober 2017

Een look a like'ske

Broeken voor zeer skinny kinderen zijn zo moeilijk te vinden...
2 jaar geleden vond ik er van mundo melocoton
Ik sloeg dan ook een echte voorraad in...elke kleur had ik gekocht
De kwaliteit is op en top want hij droeg bijna 2 jaar niets anders dan deze....nu komt er pas aan de knietjes wat sleet op maar nog zit hij er niet door
Dus deed ik vandaag eens een #look a likeske#
Vind deze broeken uiteraard niet meer dus was wel verplicht...of de kwaliteit ook zo zal zijn is afwachten...
Nicky...paspel in zijnaad en boordstof....zo simpel kan het soms zijn😅
Na een pasbeurt ga ik de naadwaarde de vlgd keer weglaten maar ze zit als gegoten😎





Stilaan gaan we afscheid moeten nemen van die heel toffe voor skinnykinderkesbroeken😥

6 opmerkingen:

  1. Echt keitof zeg!!! En toffe tafel ook!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb jij een goed patroon voor skinnykinderbroek? Of teken je over van andere? Hier ook zo eentje en ik ben echt op zoek naar het juiste patroon.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik hb een sportybroek met wijde pijpjes aangepast met zijn broek als model....en maat kleiner genomen want ottobre valt ruim.....t is een oude ottobre moet eens zoeken welke juist...als je dat wil weten zeg maar.....hb nu naadwaarde weggelaten ben benieuwd....

      Verwijderen
  3. Lekker comfy!! Gebruikte je elastische paspel?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. bij de groene niet en bij de blauwe wel en het ging bij allebei enkel de paspel met zo 2 kleuren naast elkaar dat lukte niet :))

      Verwijderen
  4. Wat leuk! Ik heb hier nog zo n stofje liggen en bedacht mij al of ik er een broek van kon maken, maar met deze gezien te hebben, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen