zaterdag 24 juni 2017

stoere streepjes smelt smelt en aaibare hondjes smelt smelt

deze streepjes kocht ik vorige week bij de stoffenkamer, ik kocht ze ook nog in rood en wit en ze is zaliggggggg
zalig om te stikken en zalig om te dragen wat het is heel luchtige sweater....
tegenwoordig naai ik geen boordband meer aan de hals...dat valt wat frisser uit
vind het ook mooier voor de zomer beetje zee-gevoel met dat boothalsachtig halsje
ergens in de kast liggen nog heel wat "strijkapplicaties"
deze stoer uit scrabblesteentjes ligt al een tijdje in de kast, met deze lieflijke streepjes vond ik het wel mooi passen ....en lekker eens gewaagd schuin gestreken.....en kon niet beter zijn

de hondjes zijn afkomstig van "Mertens" in Melle
zij doen steeds stoffen van Hilco binnen en die vind je niet zo vaak hier in de buurt
het is een vrij stevige tricot en de kwaliteit is altijd top
hier mocht in de breedte iets minder rek opzitten ....bij het stikken van de hals valt het wat breed uit...dus morgen pasbeurt en anders toch een boordje eraan, zo enkel achteraan aangestikt of zo
ik vond die hondjes zo wijs en twijfelde alweer geen second :))
het werden beiden "billies" van zonen 09





 en de streepjes komen perfect overeen :))
deze bruine boordstof vond ik zalig bij deze kleurtjes

3 opmerkingen: