zondag 18 juni 2017

feeling hot hot hot

brrrrrrrrrrrrrrrrr of ffffffffffffffffffffffffffffff met dit hete weer weet ge soms niet wat ge aan moet doen
en zeker eens mooi bruin kleuren zonder bandjes of streepjes is zeer moeilijk
aan de andere kant ben ik snel een "kreeft" maar dan ook heel snel dus de factor 50 is steeds een must
vorig jaar maakte ik al twee van deze schouderloze topjes(die naam vind ik nu ter plekke zelf uit want heb geen idee hoe ze eigenlijk heten)
ze zitten vliegensvlug in elkaar
een rechthoek( eerst eens meten hoeveel je nodig hebt )
of gewoon ruim genoeg beginnen :)) bijknippen kan altijd , aanplakken is moeilijker :))
dan zet ik er een boordstof of dezelfde tricot aan....ik neem hem vrij nauw zodat er geen elastiek aan te pas komt....want zo een heel spannende elastiek in de hitte kan ook niet aangenaam zijn
dus best een pasbeurt op voorhand dat je niet staat te blinken met een afgezakt topje :))
een easy snel en leuk hebbedingetje
zo volgen er nog............mss eens een kort kleedje in dit genre ...
manlief die foto's neemt niet altijd zo top :)) maar goed.............het topje telt he niet ikke :))


1 opmerking:

  1. Ik maakte dit soort ook vorige zomer, maar dan vooral met bandjes om mijn bh achter te verstoppen. Bij het zonnen kan dat nog altijd naar beneden ;)
    http://mimaloki.blogspot.be/2016/07/tutorial-zomertop.html

    BeantwoordenVerwijderen