vrijdag 26 mei 2017

wolkskes wolkskes wolkskes en dat in volle zon

ik was op slag dol op deze wolkskestricot
dat het dan ook nog bestond in okergeel was den druppel.....negeren kon niet langer :)) alweer
ik maakte er een "billie met vals knopenpad" van :)) al was mijn eerste plan een gilet met rits...maar aangezien deze temperaturen werd het iets onmiddellijk draagbaars ....en frissers
soms doe ik er bovenaan nog een boordstofrandje aan maar nu heb ik hem gewoon omgezoomd en heeft het een nog zomerser effect en ook iets luchtiger om te dragen
de stof komt uit de stoffenknop in Merelbeke, de knopen uit veritas....
wie zijn shortje ziet is het tipi shortje uit ottobre 2016 en zo maakte ik er gisteren nog ééntje zoals u kon zien
deze tipi is onderaan afgezoomd met wafelsteek en dat paste perfect bij deze stof :))
voila!!!! feeling hot hot hot
 je zou denken dat het scheef loopt maar dat is door de tekening van de wolkjes heb ik ontdekt :))


aan de hals gewoon omgezoomd en mouwen en onderaan boordstof :)


4 opmerkingen: