zondag 21 mei 2017

korte broekskes gevraagd

ja, mijn kinderen zijn nogal skinny exemplaren, vooral othon past nog in woody maatje 92 en hij is 6 jaar :)) dus van zijn poepje moet ge u niet veel voorstellen :))
wat ook wil zeggen dat hij jaren met dezelfde korte broeken kan rondketsen :))
wat niet lukt bij miro...die doet gemiddeld 2 jaar met zijn korte broeken :)) wat ook ene hele prestatie is he
dit jaar is een jaar dat zijn lichaamsbouw aan zijn heupen wat verandert is
en toen kwam het.............mama welke broek past nog.... nog wel een paar hoor maar er was wel nood aan wat nieuwe exemplaren :))
en zo ging ik aan de slag
ik verzamelde vooral Nicky en badstof..lekker retro voor korte broeken :))
als patroon de gekende grasshopper uit één of andere zomerottobre..ik maakte die al eerder
en dan ook een gekende speelbroek van "kiind" die heb ik zelf wat verlengd :))omdat het patroon eindigt bij 110 maar zijn broeken van deze lente vallen even groot uit dus dat was handig meegenomen
de grasshopper vraagt even wat tijd en geduld met dat biesje en ik moest weer even zoeken hoe hij ineenzit met die biesjes maar we kwamen er :))
het kiind patroon zit heel snel ineen en deze keer met boordband aan de billen ipv omzomen
laat de zomer nu maar komen

 grasshopper: ik maak die steeds met een katoenen bias ipv tricotboordje

 kiind met boordband aan de billen

allemaal gemaakt met restjes :))

Geen opmerkingen:

Een reactie posten