zondag 27 maart 2016

de zoektocht naar vrolijke lentestofjes en patronen

de lente zal nu toch wel bijna in aantocht zijn
othon zijn t-shirtenkast ziet er verdacht klein uit........amai het kind is een beetje gegroeid
ik maakte nog eens billie van zonen 09 met vals knopenpad maar wel met een kleine halsboordband wegens te bloot anders
het werd een vrolijk stofje waarvan ik nooit goed wist hoe je het moest houden tot ik er een circustent in zag :)) een beetje verbeelding kan helpen :)
ik vind ze wel leuk met dat vals knopenpad, al stik ik links en rechts door anders is dat na een wasbeurt een hel dat strookje :))
het werden veritasknoopjes, die stonden in reclame
na de pasbeurt vind ik het nu te lang..........maar zou ik het moeten inkorten .......of niet ....een t shirt op een korte broek mag niet te lang zijn he.........op een jeans in de lente daarentegen...........
mmmmmm twijfel dus

1 opmerking: