zaterdag 19 maart 2016

black and white ...but not without colour

black and white......de nieuwste mode in stofjesland
nooit gedacht dat ik er ging kopen maar dan toch bezweken, eerder de zwarte nijntjes look a like verwerkt en nu de panda's
en dan moet ik toegeven dat ik dat niet koop voor dat zwart -wit want dat zijn echt mijn kleuren niet
en zeker al niet voor kinderen, maar de print is telkens te mooi om te laten liggen
deze keer werd het de beruchte slapende panda's en geef toe ze stelen je hart  :))
uiteraard black and white without colour...no way
dus werd het wat opgefrist met een beetje mintkleur
en dat past perfect bij zwart en wit ...vind ik zelf
en de leuke slippertjes vond ik in de hema(schitterend)
wij kijken alvast uit naar de komende seizoenen :)
 het werd nog eens de mengeling van een billie en eentje uit stof voor durf het zelvers :)) ideale combi


work in progress!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten