vrijdag 5 juni 2015

veritasssssssssssss

deze week ontdekte ik per toeval de actie van veritas
hun voorgeknipte stoffen waren 2+1 gratis
ze hebben een hele reeks leuke stofjes
sommige willen ze niet omwille van "gaatjes" maar na wassen en strijken zie ik er geen dus kon ik het niet laten ...
en ik zag vorige week pas dat ik een waardebon gewonnen had vorig jaar in mei met een hemdje uit hun reeks
met dank aan de klantendienst van veritas want ik heb de bon alsnog toegestuurd gekregen :))
weer een 25 euro die ik kan spenderen :))
voila, het zullen zomerse hemdjes worden :))
 de reeks van lily balou kon je beperkt kopen op de site van mondepot!!! uiteraard viel er niet te twijfelen :)) dat zullen eerder winterhemdjes worden :)) of toch een zomert-shirt


2 opmerkingen:

  1. Ohdie papegaaikes vd veritas zijn keitof!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Barbara

    Nog eens proficiat met je Made by You inzending :)
    Dat was een heel mooi hemdje!
    Geniet van je prijs!

    Creatieve groetjes,
    Het hele Veritas-team

    BeantwoordenVerwijderen