zaterdag 27 juni 2015

een lili balou'tje

na een hectisch weekje, lees in spoed geopereerd aan mijn appendix, een gedoe om opvang voor kinderen en mezelf te regelen....en vooral alles uit handen moeten geven.....stond de naaimachine zo te blinken .........
manlief ging koken, ik deed de was en plas op het gemakje....lees al uitgeput na een uurke ketsen en opruimen
nam ik een stoel en zette me aan de bernina, beiden zeer blij :))
het gaat nog wat moeilijk en na een uurtje was het genoeg
net tijd genoeg voor ene leuke lily balou -raglan
ben heel zot van raglans ik maak geen andere snitt-shirts meer
het stofje kocht ik bij mondepot, ook verkochten zij al babawearstofjes
maar om te verwerken vind ik die van lily balou leuker
met de zon op ons bolleke kwam er een "let's go sailing raglan" vanonder de bernina
blij eens iets gedaan te hebben deze week :))

Geen opmerkingen:

Een reactie posten