zondag 22 maart 2015

lente, bloemekes en vrolijke kleuren

al heel lang wou ik eens mijn katoenen knopenrok omzetten in een tricot versie
dat rokje vraagt wat denkwerk en na een avond werken en (ook weekends van drukte) kwam het er maar niet van
ik verplichte mezelf deze week eerst iets voor mezelf te maken want dat is al lang geleden
dit stofje deed me smelten en trok het dan maar uit de kast
volgende struikelblok, "vlieseline" was op
maar deze week ontdekte ik een klein stoffenwinkeltje hier niet zover vandaag
een heel klein winkeltje pas begonnen maar met de nodige leuke stofjes en benodigheden
dus plakvlies in de mand en ook drie leuke stofjes
volgende struikelblok : knopen ..........wat heb ik daar last mee...nooit de juiste knopen in huis
maar na de pot even leeg te scharrelen vond ik deze toch passend
al had ik er ééntje tekort dus bovenaan de rok staat een bijna doorzichtig blauwe knoop :))
maar dat heeft ook wel iets
en zo kwam de eerste tricot knooppandenrok vanonder de bernina
lekker luchtig, klaar voor sandalen, een topke, een zonnebril en gelakte nagelkes :))
komaan lente gogogogo
nu nog even uitstrijken maar ik vind dat krulletjeseffect onderaan wel leuk :))
manlief deed zijn best voor de foto :))

1 opmerking: