woensdag 11 maart 2015

eventjes wat "van ikke's" samensmelten met wat "hema's"

ik naaide al enkele korte broeken en die zijn vrij druk van print
wat moeilijk te combineren met een print t-shirt
dus deze week ging ik even snuisteren in de hema en vond nog amar enkel deze oranje t -shirts, bij de meisjes alweer alle geuren en kleuren en de jongens zijn weer maar eens vergeten :(((
ik had nog enkele "van ikke's"applicaties liggen en zo geschiedde een samensmelting van een zeer goedkoop t shirtje naar iets met wat cahette :))
de applicaties zijn van zeer goeie kwaliteit en ze zijn dan ook zeer schattig en retrominded dus ideaal
de jongens zijn er alvast dol op :))
let the summer begin :))




en deze lieverds van "lily balou" kon ik niet laten liggen :))

4 opmerkingen:

  1. Leuk zeg! En zotoffe lily balou's! Maar ik vind het moeilijk om zoveel geld uit te geven aan kledij, terwijl dat als ik ze zelf maak ze vaak minstens evenveel kosten maar bon :p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo leuk. Ik bestelde ook al eens bij van Ikke, mooie applicaties inderdaad!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja ik koop ook bijna niets hoor, maar polo's heb ik nog nooit geprobeerd en zeker in die gebreide stofkes dat vind ge bijna niet he, dus heel af en toe doe ik het eens en vooral in de solden :))

      Verwijderen
    2. Polo's heb ik mij ook nog niet aan gewaagd, maar wel nog eens van plan ; Maar jij naait toch zo een blousje in elkaar? Een polo is toch niet zoveel anders?

      P.s.: Ik heb je genomineerd voor de Liebster Award. Als je zin èn tijd hebt en het nog eens na wilt lezen, zie mijn blogbericht http://jurkenenshirtjes.blogspot.nl/2015/03/liebster-award.html

      Verwijderen