donderdag 1 januari 2015

the first of 2015

de eerste feestdag, na eten en gezellig samenzijn kriebelde het deze avond om iets vlugs te maken dat al lang lag te lachen :))
en aangezien mijn bernina behoort tot mijn trouwe vriendenkring kon ik haar dus niet verwaarlozen deze dag he
een pandatricotje dat al even lag te wachten in de kast
een gewone snelle raglan, en ene klein vraagje wie kent een truc om smalle mouwkes gewoon om te zomen want ze willen niet 100 procent lukken :))
mss toch beter een boordband ....
moren pasbeurt en dan beslis ik :))
 deze zijn toch echt "cute"

1 opmerking:

  1. Leuk stofje! Ik zoom de mouwtje vaak om met een tweelingnaald. En om te voorkomen dat het direct weer knapt, draadjes lang houden, flink rekken na het naaien en dan alle draadjes vastzetten (en eerst nog even aan elkaar knopen). Als je een goed garen gebruikt, is de kans op knappen erg klein. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen