zaterdag 27 december 2014

holidayyyyyyyy

kerstverlof, dus een beetje extra tijd om eens wat te naaien
voor othon is het heel moeilijk om gepaste broeken te vinden, met zijn 13 kilo past hij nog steeds in een 92-98, in zijn lengte gaat hij stilaan naar een kleine 104
aangezien dit heel moeilijk te vinden is in de winkels naai ik ze terug zelf
het kind is zot van jeansbroeken enzo. maar vaak zo teleurgesteld in het model
(maar dat ziet hij natuurlijk niet)
bij deze volgde er een donkerblauwe babyrib jacob met oranje bias aan de zakken en contrasterend wit stiksel
ik vertelde hem dat ik de broek kocht :)) want hij wil stoere broeken en geen "naaibroeken" zo zeggen zij dat hier
en hij was heel tevreden en ik ook :))

deel 2:

ik zoek al heel lang naar tricot "a la fred en gingermotieven" voor een 6 jarige moet het niet zo kinderlijk meer zijn blijkbaar...... tegenwoordig
deze tricot vond ik dan ook zeer geslaagd :)) en al zeg ik het zelf, je zou hem wel eens in een "a la f en g" winkel knn vinden
het is "het theohemd" van zonen 09 maar dan in tricot
serieus geprutst en niet evident maar wel gelukt
oefffffffffffffffffff, voor gewone knoopsgaten te maken was het geduld op en deze nieuwe kleurenreeks kamsnaps deden ideaal dienst qua kleurcombinatie
lang leve vakantieeeeeeeeeeeeeeeee

 


1 opmerking:

  1. Dat hemdje vind ik geweldig! Verkoopt ge geen zelfgemaakt tweedehands jongensspul?
    Zoja, moogt ge mij altijd een berichtje sturen ;)
    Links onder op mijn blog vind je daarvoor een knop.

    BeantwoordenVerwijderen