zondag 27 juli 2014

nog ééntje voor mezelve: tulpjes alom.....weekendsentiment leuven

vorig jaar gingen manlief en ik
gezellig onder ons twee een weekend op hotel in LEUVEN
al snel vonden we een leuk winkeltje , waarvan de naam me nu ontsnapt....
leuke gadgetjes, retro, en achteraan een geweldige stoffenvoorraad
mmmmmm na amper een half uurtje in Leuven stonden we dus al stofjes te shoppen
de vrouw is een Belgische met een sluier, manlief is volgens mij een marokkaan
en ze hadden 4 dochters terwijl vrouwlief stofjes sneed meet een dikke buik :)) dus baby nummer 5 zal daar nu ook al rondsluipen
HABIBA: voila, na even mijn hersenen te pijnigen vond ik hier hun site :))
als je in leuven bent moet je zeker eens binnenspringen
daar kocht ik deze heel vrolijke tulpenstof :))
nu een jaar later vond het een bestemming, want ik twijfelde steeds tss een rokje of een trui'tje
vandaag besliste ik .....
en i love it , hopelijk nog lentegevoel in oktober dan kan het lang meegaan :))
tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten