zondag 23 februari 2014

een tricothemdje "i love it"

othon is een heel fijn en vrij klein venteken
een groot karakter(thuis) want op school daar horen ze hem amper hihi
alle hemdjes die ik voor hem maak in katoen zijn hem te wijd, zelfs na het weglaten van naadwaarde klopt er nog iets niet
ik vond in den ottobre vorig jaar dit tricothemdje maat 92 en dat zit hem nog steeds perfect, enkel doe ik er nu aan paar cm bij onderaan maar aan de zijkanten perfect!!!!
dus vanaf nu zullen het vaker tricothemdjes zijn voor dat klein ding tot hij besluit wat te groeien en te bloeien!!!!
het stofje is van froy en dind en die stofjes zijn het einde!!!! waar zaten die gans den tijd
maar helaas zijn ze al overal uitverkocht!!!!
op naar het volgende!!!!
 en ja hij heeft de bubbels in vandaag!!!!

2 opmerkingen:

  1. mooi stofje! En al overal uitverkocht zeg je? Dju :). Dan zal ik maar eerst mijn andere 60 meter tricot verwerken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja mss bij bambiblauw nog maar ben niet zeker, ja heb hier ook nog immens wat liggen maar voor die hemdjes heb ik graag zo een fijne tekening komt altijd wat mooier uit :))

    BeantwoordenVerwijderen