woensdag 1 januari 2014

jacob 2014

na mijn bezoek aan den beer kriebelde het wel heel erg om ergens mijn schaar in te zetten
ik besloot aan de kleinste jacob te beginnen omdat ik begon te vrezen dat ik met 60 cm niet genoeg zou hebben :))
maar alles kwam goed want heb nog reepje over :))
gisterenmiddag startte ik ermee en schoot goed op, vanavond gaf ik toe aan mezelf en besloot ze af te werken................ ook al is het 1 januari
voila, een echte retrojacob met een paspel in de zijnaad, dat deed ik bij de jacob nog niet en moet zeggen .............wel mooi detailke
het is gebeurd het is gebeurd, naaien op 1 januari geen weg meer terug :))
voor iedereen een creatief, stikkend, breiend, hakend of whatever year
maar vooral een liefdevol, en gezond 2014
 de pijpen zin even lang hoor maar ik sta nog eens scheef t.o.v. de broek(heb daar gelijk abonnement op)

3 opmerkingen:

  1. Een mooi stofje en een geslaagd broekje!
    Voor jou ook een superjaar gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Barbara
    ik sta versteld van en vol bewondering voor je creativiteit ! Leuke blog, ik vind jouw maaksels echt mooi !

    Veel groetjes !

    BeantwoordenVerwijderen