vrijdag 17 mei 2013

mama's feest!!!

hoe ouder de boys worden hoe intenser dat begint te worden

het stiekem verstoppen en het dan lekker verklappen

het elke dag komen tonen maar nog niet aankomen he.....en het elke dag verklappen

dit jaar was het op en top genieten, ontbijt op bed maar de jongens hadden meer zin in yoghurtgevecht  en eerlijkheidshalve moet ik zeggen ....mijn honger was niet over maar hun buikje was rond!!!!

en dan tijd voor de cadeaukes, versjes opzeggen daar hebben ze een hekel aan en dus doen we dat hier niet, ze zeggen het terloops wel eens op :))

van mijn grote vent was er dan een uitstap naar DEN BEER en PETIT BAZAAR
wat kon ik me beter wensen he.....
mama en haar boyssss
 
miro neemt een fotoreportage van zijn mammie en daar horen zijn cadeaukes ook bij natuurlijk

een dikke merci aan greet en sofie!!!
de cadeaukes van mijn groten loverboy uit den beer en petit bazaar, stikker de stikker de stik

Geen opmerkingen:

Een reactie posten