dinsdag 21 mei 2013

het regent
het regent
onze haartjes worden nat dus blijven we binnen en is er een pedagogisch en creatief programma...:))))hihi
miro vraagt naar "werkblaadjes" en we printen een moeilijke leesrups uit als kleuterjuf zou ik eigenlijk eerst moeten kijken naar de moeilijkheidsgraad voor een 4 jarige
maar hij is zo gehaast dat ik gehaast te werk ga en print wat ik als eerste tegenkom
een lange leesrups met twee woorden per kadertje....
maar zoonlief heeft dat niet door en ik zwijg ook(ondertss print ik een makkelijker met éénwoordkaartjes maar sssssstttt)

hij deed het zeer goed en maakte de leesrups bijna helemaal alleen!!!
op het einde geef ik hem een hele dikke duim en geef toe dat er makkelijkere zijn


kijk: de leesrups loopt zelfs op mij...
een lange moeilijke rups!! dikke duimmm
 
 
toen werd ons othonneke wakker, na een half uurtje snoezelen kwam zijn hartje stilaan wakker en was het tijd voor creativiteit
ze speelden piet piraat met een kartonnen doos en fun dat ze hadden
toen kwam het idee om deze doos wat op te vrolijken met wat kindertekendinges
en daar gaan ze dan
elk in zijn wereld van zeeslakken en piraten tot ..ikke mama en papa maakt he :))
en zo kwam er een einde aan het voor ons heel lang verlengde weekend!!
waarvoor dank aan stad gent :))onderwijs:)) mag ook keer gezegd zijn he


als je denkt dat ik ga kijken....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten