donderdag 25 mei 2017

feeling retro met "tipi"

nog steeds in korte broekjesmodus
deze keer met een patroon uit ottobre zomer 2016     'TIPI" genaamd
ik maakte er vorig jaar al een paar van en nu dus terug
het voorpand is in 1 geheel :)) met zakjes
achteraan zijn het 2 panden zoals gewoonlijk, mss kan dat ook uit 1 stuk maar dan verliest het mss een beetje meer rekbaarheid....dat weet ik dus niet
de zakjes zijn eraan gezet met wafelsteek en onderaan had ik afgezoomd met een wafelsteek maar dat zag er nog al krullie uit en dus deed ik er uit dezelfde Nicky een boordbandje aan
ik vind het op en top retro die streepjescombi en Nicky heeft sowieso al iets retro
stilaan is de kleerkast met korte broeken aangevuld
 voorkant in 1 geheel: ideaal met streepjes :))
bij de zakjes deed ik de streepjes verticaal voor ene leuker gevoel :))
 achterpand in 2 delen zoals gewoonlijk dus.... ook daar had ik geluk met de streepjes :))
voila, de kleerkast werd aangevuld met een paar leuke exemplaartjes :)) en volledig retrominded

Geen opmerkingen:

Een reactie posten