zaterdag 28 februari 2015

just relaxed

na een helse week had ik deze avond na alle poespas zin om wat te stikken
er lagen al twee dingen geknipt en gespeld klaar dus dan gaat dat snel he :))
en zeker een raglan en een schortje :))
de froy en dindcollectie vind ik echt heel leuk, ze zijn wel heel licht en trekken soms keer scheef maar dat nemen we er dan maar bij zeker
de tricot vind ik beter van kwaliteit na het wassen maar ze zijn vaak niet zo simpel om te stikken of ligt dat aan mij ....
voila, van de rode versie ligt hier nog een blauwe klaar ...
en dan een schortje voor miro, lekker easy maar toch vleugje hip door de boordband
maar ik besef vanavond heel goed dat de zomer nog veraf is dus de raglan kreeg dan toch maar de onvoorziene lange mouwen versie :))
enjoy "the weekend"


Geen opmerkingen:

Een reactie posten