zaterdag 28 december 2013

rokje met knipoog naar de lente want zo voel ik mij(terwijl ik zit te naaien met de velux wagewijd open)

nog eens iets voor mezelf, omdat ik een hekel heb aan te spannende jeansbroeken(nog voor othon zijn geboorte niet spannend) en wegens geen leuke jeansbroeken te vinden draag ik ze maar oncomfortabel
en wat voel ik me nu bevrijd met dit zalige tricotrokje
mmmmmmmmmmmmmmmmmmm nice feeling
ik voel me precies in de lente terechtgekomen, beneden brandt het vuur iets te hard en naai ik boven met d evelux wagewijd open en zalig dat zonnetje met dat windje ....ho wat verlang ik naar de lente en ben ik bang dat de winter nog moet beginnen
maar goed, zalig rokje dus
alleen ga ik het in de lente nog wat inkorten, nu is dat ideaal want ik draag geen nylonkousen :))
je ziet een hekel aan winterdingen he
en dan verjaar ik pal in de winter :(( kon niet slechter voor mij

en ja , de bloemen komen opzij niet overeen maar daar lig ik echt niet wakker van, want mijn leuze beter goed scheef dan zot recht moet ik toch in eer houden bij mijn persoonlijkheid toch :))

Geen opmerkingen:

Een reactie posten