maandag 29 juli 2013

we starten het herfst-en winterseizoen

ik wil er nog niet aan denken ...aan die herfst en winter, ik ben een lentemensje, hitte vind ik ook maar niets
maar stilaan begint de bernina herfstspullen te stikken, wat moet dat moet he
laat ons hopen op een warme herfst .......zou ik zalig vinden :))
want met de herfst denk ik direct aan schooltijd, en vanaf 1 september werk ik terug full-time dus naaitijd zal veel minder zijn maar ik leg mezelf op minstens 1 stuk te naaien in de week
het ontspant me na een drukke dag
ik wil het gewoon voor niets of niemand opgeven :))
vandaag zat ik lekker frisjes buiten te naaien
een beetje in de zon en een beetje in de schaduw, het warmde lekker op en het was een zalig gevoel
vooral het geluid van het stikken buiten is zalig!!moet ge echt keer proberen hihihi
othon zijn broken zullen eindelijk eens te klein zijn tegen oktober dus daar zal een beetje werk aan zijn
de jacob zit het smalle en kleine ventje als gegoten dus momenteel zoek ik dan ook niet verder
waarom zou ik he...zo een zalige broek
ik koos in de berg stoffen voor een echt oud retrostofje, zo echt nog geweven op oude wijze, de stof kocht ik in pand diependaele, daar hebben ze nog echte oude stofjes
ideaal voor een echte jacob dus :))
verder werden er pankoekjes gebakken, en vooral othon was hulpkok
hij was heel fier op zijn kokshortje
enkele kiekjes:





Geen opmerkingen:

Een reactie posten