vrijdag 14 september 2018

Lang geleden.....

Bloggen kwam er de laatste weken niet echt van....denk de zomer....maar ook het niet zo top voelen met een wondertje op komst....naaien deed ik wel oeffff maar het op de blog zetten was er teveel aan
Ik beloof de gemiste stuks eens te publiceren 🤣
Aangezien ik als kleuterjuf verplicht thuis moet blijven wegens moederschapsbescherming....wil de verveling eens toeslaan hihi
Daarom ging ik een namiddag gaan naaien en kletsen in de stoffenknop in Merelbeke.....een heel gezellige dame en een toffe winkel
Ik koos om een gilet te maken uit la maison victor.. de naam ben ik effe kwijt
Ik koos stof van de froy en dind reeks en een contrasterende boordstof 😍
Een middagje naaien en een leuk stuk ineen zetten is win win he
 Nog wat ruim dus hij zal er effe mee verder kunnen
 Retroknoopjes...perfectttt....😍

2 opmerkingen:

  1. Dit stofje is top en jij hebt het super gecombineerd!!

    Heerlijk om nu lekker veel te kunnen naaien! Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heerlijk herfstweertje om te naaien, geniet ervan. Ps nog gefeliciteerd met je zwangerschap

    BeantwoordenVerwijderen