zaterdag 24 februari 2018

triko in zoete snoepkleurtjes

vorige week bezweek ik dan toch voor het boek " i love sweaters"
ik beloofde me plechtig dat ik er eerst voor mezelf zou uit gaan naaien :))
en zo geschiedde het ook
meer en meer wil ik eens voor mezelf gaan naaien, de kids hun kast ligt vrij vol :)
ik nam een small en dat is wel ok maar hij was veel te kort voor mij, dus ik verlengde hem maar aan de mouwen niet genoeg dus ik nam een stevige boordstofmouw :)) en kan die ook dubbel plooien mocht ik eens wat kortere mouwen willen
als kleuterjuf in een te warme klas ben ik geen  fan van lange mouwen maar uiteraard bij de toezichten komen ze wel van pas :)
de stofjes komen van bij de stoffenknop en het zijn echt zoete snoepkleurtjes...zomerallures :)) had ik al maar alleen zal dat toch nog even moeten wachten vrees ik
verder een leuk patroon :))
boothals en tussenstukken aan mouwen en zijkanten .....feeling summer :)

3 opmerkingen:

  1. Heerlijk zomerse trui idd!!

    Babs, ik verkoop mijn retro en vintage stoffen collectie om geld in te zamelen voor mijn crowdfunding (om een behandeling in het buitenland te kunnen betalen, ik ben ziek). Is het misschien ook iets voor jou (met je toch wel retro smaak :) ? Er is ook beddengoed en katoen voor bijvoorbeeld bloesjes.
    https://www.facebook.com/MultiVroon-361316497310079/ en kijk dan in de fotoalbums.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. amai ik wens je veel beterschap en succes in de zoektocht , ik bekijk het zeker eens mooie spullen

      Verwijderen