zondag 9 juli 2017

sponskestijd werd a la NASA look a like

ik speurde wat webshops af naar kleurencombinaties retrotruitjes
rood, blauw, wit ....daar kwam ik bij uit en die had ik liggen in spons :))
spons het blijft mijn favoriet maar dat knippen grrrrrrrrrrrrrrrrr de vloer is niet om aan te zien
naar gelang het naaien vorderde kreeg ik een "nasa-gevoel"
ruimtevaarders zag ik er plots in en dat is wat othon wel boeit, na zijn planetenschilderochtend kwam deze dus heel mooi terecht
een paspel enkel vooraan en de mouwen afgewisseld van kleuren
een verloren gelegd lintje voor op het zakje en hop

 zijn broek past er totaal niet bij maar ik begrijp dat kinderen niet altijd zin hebben in onze fotoshootgrillen :)) dat sta ik ze dan ook met gemak toe :))
wisselende mouwkes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten