woensdag 29 maart 2017

blaadjes blaadjes blaadjes

deze alom gekende "blaadjes French terry" heb ik ook in mijn bezit sinds gisteren :))
heb lang getwijfeld omdat de bladeren in alle winkels de kop op steken
maar nergens vond ik hem net leuk genoeg om te kopen dus ik waagde het erop :))
ik nam ook eens een patroon dat ik niet zo vaak maakte
"de billie" met "vals knopenpad"
ik maakte hem vorig jaar al eens en vind hem best wel leuk, een leuk knoopje eraan maakt het altijd een tikkeltje anders niet.....
qua boordstof twijfelde ik maar ging naturelle met de bladeren mee en koos voor roestbruin :)) en het is een topmatch
voila, ben nu heel blij dat ik hem niet gekocht heb in al die ketens want hij is veel mooier en gewoon unique

 knoopjes van bij de knoopjesfabriek Mertens in melle

3 opmerkingen: