zondag 5 februari 2017

lente woefkeshemd

deze week shopte ik nog een paar soldenstofjes
deze geweldige "hondjesstof" kon ik niet laten liggen
ik zag er al een geweldig zomerhemd in :))
het werd dan ook nog eens een theo al zit othon in een tussenmaat 104 te gevaarlijk en 110 nog wat te wijs....maar de lente is nog ver weg dus ik nam het zekere voor het onzekere :))
ik gebruikte ikeastof(geel) die al jaren in de kast ligt en goed is voor belegjes :)) dat drukt de prijs nog wat :))
othon houdt van boordbandjes aan de mouwen ...dat rekt nog even wat mee :)) dus dat werd snel beslist
voila, laat de lente stilaan maar komen :))





3 opmerkingen:

  1. en wat een leuke knoopjes ! die makenhet helemaal af. Versmal je de mouwen om de boordjes eraan te zetten? En hoe groot neem jij de boordjes ? Vind het een superleuk effect

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n vrolijk hemdje, inderdaad helemaal lente proof!

    BeantwoordenVerwijderen