donderdag 29 september 2016

een vluggertje

vandaag een dagje thuis :)) zonder kids
dat wil zeggen den boel opruimen en even proberen naaien
ik wou eens iets anders proberen dat niet veel tijd kost, niet veel stof, dat lekker zit om mee te kunnen gaan werken in mijn klas (lees kleine stoeltjes en katoen is een ramp)
dus het werd een verlengde van een sweater
die sweater heeft normaal nog een kraag maar deze liet ik achterwege(wegens heb niet graag te warm)
ik heb hem dus verlengd met een beetje geluk :))
ik zette er een brede boordband aan om het wat te latten poffen
nu vind ik die boordband precies wat te lang op foto, in de spiegel oogt het wel ok...
de stof werd niet voorgewassen dus ik hoop op nog een beetje krimp :))
het zit alleszins lekker makkelijk :)) en het  stofje is zeer leuk en lekker warm want buiten is de herfst precies wel gestart  :))
de foto's zijn niet zo geslaagd :(( dus geef ik de beste :))

Geen opmerkingen:

Een reactie posten