dinsdag 14 juni 2016

cirque cirque cirque

een geweldig circusstofje ...........daar viel mijn oog direct op en daar zou othon wel dol op zijn!! woehoeeeeee
ik zag er al direct een hemdje in, wie me kent weet al dat het een aangepaste versie is van iets van mij en een gekend merkje :))en een bestaand patroontje :))
ik gebruikte voor het achterpand een mintkleurig stuk en ook voor de schouders
met een gele paspel erin en hop
de knoopjes zijn top van de veritas :)) woehoe soms zit het ook eens mee
alleen de moouwen waren te lang om voor korte mouwen door te gaan dus toen het klaar was zette ik daar nog eens de schaar in en het is veel beter nu :))
ik moet silaan toegeven dat ik tricot-hemdjes-verslaafd ben.............omdat een hemdje altijd iets extra's heeft




Geen opmerkingen:

Een reactie posten