dinsdag 19 april 2016

encore une fois

gewoon simpelweg mijn versmalde gingerbread
deze stof kocht ik bij "den depot"
knopen veritas
ik denk dat deze onder de noemer bandwerk zal eindigen :))
voor wie fan is van een snel klaar hemd en toch mogelijkheden heeft om er een leuker hemd van te maken dan het standaardhemd
*ik gebruikte maat 4 jaar voor een smalle 7 jarige
*ik verlengde onderaan de nodige centimeters
* de zijstukken werden wat versmald zodat het gecentreerder valt en niet zo recht en ruim
het is een ideaal hemd voor een tricotje en snel klaar :)) wat handig is voor moeders die full time werken maar toch leuke kinderkleertjes willen :))
 kriebelbeestjes alommmmmmmmmmmmmmmmmmm


elastische paspel in de schoudernaden en achterpand
 
done: opgevouwd liggen wachten op de lente!!!

1 opmerking: