zaterdag 8 november 2014

ééntje ter ontspanning

het is het eerste jaar dat de machine wel eens meer dan een week plat ligt en ook de eerste keren dat er zoveel onafgewerkte stukken liggen die op één of andere manier gelijk tegenvallen qua stof of qua model
omdat ik na een werkweek geen zin had in die dingen begon ik dan maar iets nieuws, met een heel leuk stofje
bij KOEKEPEERTJE kon je genieten van een mooie korting van 20% op de dagen van de webshop
dus ik sprong naar hun site en koos deze leukerd samen met zijn broertje de sweaterstof met zwarte driehoekjes voor de 6 jarige
een niet zo goedkoop stofje dus met korting ideaal!!!
gisterenavond knipte ik het patroon van "the leather sweater" uit en begon te stikken
enkel de schouderlapjes was een beetje een raadsel, ik hou niet van teveel dingen door elkaar dus de schouderlapjes moeten idem zijn aan de boordstof rond om rond
ik koos voor blauwe en witte streepjesboord
met een klein beetje schrik want ja....maar het resultaat is heel leuk
voila, zoonlief wou hem al direct aandoen dus ideaal!!!!! en goedgekeurd!!!!!
 paappi design heet de stof maar denkt dat ze volledig uitverkocht is want zie ze plots niet meer staan :))


2 opmerkingen: