zaterdag 24 mei 2014

streepjes zeejasjegevoel

ergens op een site zag ik van een vrij duur merk een heel leuk jasje
ik bestelde bijna  dezelfde stoffen en ging aan de slag, ik hou zo van knoopjes in jassen dus ik koos voor het vertrouwde patroon van hun winterjasje
ik vrees door de dunne stoffen dat het mss iets te groot uitvalt in vergelijking met zijn winterjas maar een iets warmere wasbeurt en droogkast brengt dan mss een oplossing...
alvast heel verliefd op
nu wachten op pasbeurt en gepaste knopen zoeken
denk aan dezelfde kleur oranje.... knopen, witte knopen vind ik vaak niet mooi...
nog niet af dus....maar wel bijna!!!
er zit in de schoudernaad ook eens een paspelke, en liet de mooie streepjestricot overal een beetje terugkeren, maar al was het wel een hel, gabardine en vrij viscose-achtige tricot brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
tadaaaaaaa


Geen opmerkingen:

Een reactie posten