zondag 15 december 2013

naaimodus

het was toch even geleden dat de bernina nog eens dienst deed(lees een week of 2) wat hier heel lang is hoor :))
maar zaterdagavond schoot ik in actie(al moet ik zeggen zo onpasselijk als maar kan), de pyjamabroeken moesten nog afgewerkt worden tegen kerstavond dus dat werd als eerste onder handen genomen
ook mijn eigen pyjama-outfit moest nog bekeken worden, ik maakte mijn simpel kleedje in een heel leuk vogeltricotje met genoeg pyjamagehalte :)) en schoot in actie
een dik uur later was het dan klaar , zo simpel kan het zijn
verder werd er dan eindelijk nog eens een "gingerbreadhemdje " gemaakt, in een stofje waar ik op slag verliefd op was en het resultaat is heel mooi
de stof is een iets wat stevigere katoen en valt super vind ik zelf

en als laatste nog een jacob uit een flannelen stofje (robert knaufman vanuit de stoffenkamer) ook zalig stofje om te naaien en denk ook om te dragen
voila!!naaimodus alom en dat alles op een paar uur tijd hahahaha
het leven kan soms ook eens meezitten he
othon wil graag alles tonen dus hij is levende kapstok :))






1 opmerking: