zaterdag 2 november 2013

en we gaan door...

na het uitmesten van miro zijn kleerkast was het meer dan duidelijk, het kind is alweer heel wat gegroeid, in tegenstelling tot othon die nog steeds in zijn korte broeken van 2 jaar geleden kan
en raar maar waar heb ik de laatste tijd heel wat voor othon genaaid
dus ik vloog erin met deze dagen van herfst, regen, vroeg donker, bekvechtende boys, even uitzieken,....door
ik maakte voor othon een debardeur in Nicky gebaseerd op het patroon van de kaptrui uit sdvz
de mouwen werden weggelaten, de kap werd gevoerd behouden en de armsgaten afgewerkt met boordstof
ik koos voor herfstachtig fel oranje stof, een restje want uit dezelfde stof werd vorig jaar een jas gemaakt, dan een broek voor othon en dan nu de debardeur
de stof heb ik gevoerd met een restje piratentricot , want ik moet denken aan "zijn cool gehalte" van meneertje die 5 werd he
voila, weer vergat ik maar eens mijn labeltje :(( mss haal ik nog een stukje weer open dat wordt zo stilaan traditie

let er niet op, de foto is scheef, de batterij was leeg en had geen tijd meer om goed te leggen :))

Geen opmerkingen:

Een reactie posten